Search

Kvitová vs. Plíšková, souboj českých hvězd! Jedné skončí vítězná série

"V tenisu může být vždy jen jedna vítězka, takže jedné z nás série skončí," řekla Kvitová po čtvrteční noční výhře nad Ruskou Darjou Kasatkinovou. "Ale já už jsem se svými výkony na antuce spokojená - Fed Cup, Praha i tady. Užívám si to," dodala Kvitová, která českému týmu pomohla ve Stuttgartu postoupit přes Německo do finále soutěže družstev a ve Stromovce získala titul na Prague Open.

Na okruhu WTA se Kvitová s Karolínou Plíškovou střetla dvakrát a oba zápasy vyhrála. Naposledy ale hrály už před třemi lety v Sydney. Loni v prosinci se utkaly v české extralize a z výhry ve třech setech se radovala Plíšková.

"Vím, že to bude těžký zápas a bitva, ale zkusím pokračovat ve svých výkonech," uvedla Kvitová, vítězka madridského turnaje z let 2011 a 2015.

S Kasatkinovou hrála čtvrtfinále ve čtvrtek pozdě večer. Zápas začal až před půl jedenáctou, ale za 65 minut česká levačka slavila postup. "Celý den jsem šetřila energii a bála se, že se nedostanu do rytmu. Ale pohybovala jsem se dobře, tlačila jsem a ona neměla čas hrát lifty a svoji hru," řekla Kvitová.

Karolína Plíšková v zápase proti Simoně Halepové
Karolína Plíšková v zápase proti Simoně Halepové
Dojatá Kvitová po vítězství v Praze: Nad triumfem z grandslamu nepřemýšlím

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/tenis/334722/kvitova-vs-pliskova-souboj-ceskych-hvezd-jedne-skonci-vitezna-serie.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Kvitová vs. Plíšková, souboj českých hvězd! Jedné skončí vítězná série"

Post a Comment

Powered by Blogger.