Search

VÁLKA u Plekanců: Lucie popírá Tomášova slova. Bylo to prý jinak!

Plekanec napsal, že s Lucií jako manželé nefungovali už poslední dva roky a každý si žil po svém. Částečně pak poodkryl i důvody, které za rozpadem jejich manželství byly.

"Můžou za něj jen a jen naše dlouhodobé neshody a rozhodně ne to, že se posledních pár dní vídám s tenistkou Lucií Šafářovou. Ne rok, ani několik měsíců, jak se ke mně doneslo, ale až v době, kdy už jsme já a Lucka naše manželství fakticky ukončili," popsal svoji verzi hokejista Montreal Canadiens.

110

GALERIE: Chodí Plekanec s Lucií Šafářovou?

Zdroj: Profimedia

Tomáš Plekanec

Hodnocení:

Jenže také zmínil, že Vondráčková rozvod připravovala už déle než rok, takže jí jeho dva týdny staré oznámení krachu jejich manželství, rozhodně nemohlo zaskočit.
 

"Na definitivním rozchodu jsme se dohodli společně, bez emocí, pár dní před tím, než jsem to oznámil na Facebooku. Stejně tak měla po dohodě učinit Lucka. Těžko tím tak mohla být překvapena nebo zaskočena, jak se vyjádřila ve svých televizních rozhovorech. Sama přišla s návrhem na konec našeho vztahu už zhruba před rokem," napsal také. A právě po těchto slovech úspěšná zpěvačka a matkou dvou děti jakoby vyletěla z kůže a popsala, jak to podle ní skutečně bylo!


Svou verzi napsala v obsáhlém příspěvku na svém facebooku a slova hokejové ikony vyvrací. "Mám teď dojem, že jsem celé ty poslední dva roky žila v jedné domácnosti jen s dvojníkem. Pravda je taková, že jsme do letošního června žili jako rodina, se vším všudy," píše Lucie Vondráčková.

 

"Plnou moc o svém právním zastoupení jsem podepsala za přitomnosti notáře až poté, co vyšel manželův status na facebooku. Až poté, co mi manžel oznámil, že si sám najal rozvodového právníka," dodala.

Lucie Vondráčková mluví o rozchodu s Tomášem Plekancem:


 

Pro web Blesku uvedla mimojiné i to, že zrovna neměla radost z toho, že Tomáš Plekanec zvolil prezentaci rozchodu na svém facebookovém profilu.
 

"Překvapila mě ta nutnost sdílet vše na FB a nesouhlasila jsem s tím. Přeji Lucii i Tomášovi hodně štěstí. Každé manželství má své propady. Neříkám, že jsme byli celou dobu šťastní, ale žili jsme spolu. Tento rok zůstáváme v Kanadě. Tomáš chtěl, abychom byli v ČR, ale já si přála, aby měli kluci tátu blízko. Budeme bydlet nedaleko našeho bývalého domu, ve kterém zůstává Tomáš. Jsme rodiči dvou úžasných kluků, které oba milujeme. Nelituji ani jediného dne z těch osmi prožitých let,“ napsala Blesku Vondráčková.

Let's block ads! (Why?)

http://sport.tn.nova.cz/clanek/vondrackova-popira-plekancova-slova-bylo-to-pry-uplne-jinak.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "VÁLKA u Plekanců: Lucie popírá Tomášova slova. Bylo to prý jinak!"

Post a Comment

Powered by Blogger.