Search

NHL | Omlouvám se, váš taťka je pitomý. Nedomanský rozesmál svou ženu i Haška a sklidil bouřlivý potlesk - Sport.cz

repro foto tsn.ca

„Cítím se jako filmová hvězda, ale to já nejsem," začal svůj projev Nedomanský, který se jako emigrant z východní Evropy, jenž se dokázal prosadit ve slavné NHL, stal průkopníkem a příkladem pro další.

„Já nechci být pionýr, protože to v jiných jazycích znamená něco jiného. Ale jsem rád, že jsem pomohl otevřít dveře některým evropským hráčům, když jsem dosáhl svého snu hrát NHL," řekl Nedomanský a postupně vyjmenovávali ty, kteří mu během života pomohli.

Nedomanský jako druhý Čech vstoupil do hokejové Síně slávy

Po čtvrthodinovém proslovu se ale na pódium ještě jednou vrátil. Při své řeči jej pozvala zpět z hlediště kanadská útočnice Hayley Wickenheiserová, která byla v pondělí do Síně slávy rovněž uvedena.

"Můj syn (Noah Pacina) je Čech, trénovala jsem tam deset let v létě a nedokážu si představit, jak bylo těžké tehdy tuto zemi opustit a odejít do Kanady. Vím, že Václav chtěl ještě některým výjimečným lidem poděkovat," prohlásila Wickenheiserová a Nedomanský ji obratem na pódiu doplnil.

„Zapomněl jsem na dvě věci. Poděkovat všem svým přátelům a spoluhráčům z Československa a národního týmu. Se všemi jsem tam strávil řadu let, byli to skvělí hráči a kamarádi," tvrdil hodonínský rodák.

Dominika Haška projev Václava Nedomanského pobavil.

repro foto tsn.ca

„A samozřejmě, za což se hrozně omlouvám, mé překrásné ženě Marcele, která je tu pro mě pořád a pomáhá mi celý život. Takže je mi to líto a doufám, že dostanu dneska večeři," rozesmál Nedomanský celý sál včetně své manželky i Dominika Haška, a poděkoval i svému synovi Vashimu a dcerám Victorii a Julii.

Nedomanského žena Marcela během projevu svého manžela.

repro foto tsn.ca

„Miluju vás a omlouvám se, váš taťka je pitomý," zakončil Nedomanský svůj druhý projev a při odchodu z pódia se dočkal bouřlivého potlesku.

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMikwFodHRwczovL3d3dy5zcG9ydC5jei9ob2tlai9uaGwvY2xhbmVrLzExNjQ1MTUtb21sb3V2YW0tc2UtdmFzLXRhdGthLWplLXBpdG9teS1uZWRvbWFuc2t5LXJvemVzbWFsLXN2b3UtemVudS1pLWhhc2thLWEtc2tsaWRpbC1ib3VybGl2eS1wb3RsZXNrLmh0bWzSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "NHL | Omlouvám se, váš taťka je pitomý. Nedomanský rozesmál svou ženu i Haška a sklidil bouřlivý potlesk - Sport.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.