Search

Dva góly za týden, snad to bude pokračovat, přál si Lischka

"Zase to byla standardka, zase jsem se prosadil hlavou. Skoro podobný gól jak s tím Chorvatskem. Za týden dva góly, snad to bude pokračovat. Uvidíme v příštím kole v Mladé Boleslavi," řekl novinářům s úsměvem Lischka.

"Jsem za to rád, protože v zimě jsem nepřicházel v moc dobré pozici. Ale postupem času jsem se propracoval. Teď si to užívám, je to nádherné," doplnil talentovaný obránce, který má zatím na kontě jen třináct ligových startů.

Proti Bohemians v 26. minutě ukončil trápení Jablonce v koncovce a otevřel skóre. "Od toho tam jsem, abych klukům někdy pomohl při standardce a prosadil se. Tráva (Trávník) ty standardky kope fantasticky. Když se sladí kop a náběh, většinou z toho padají góly. A mně se to povedlo. Tak snad to bude pokračovat," přál si Lischka.

Jablonec měl v úvodu drtivý tlak, ale Bohemians před pauzou srovnali a vítězný gól dal až v 62. minutě Vladimir Jovovič. "Škoda těch šancí z úvodu, mohli jsme už víc rozhodnout dřív. Nevím, jestli nám chybělo víc štěstí, protože předtím v těch zápasech jsme skoro ze všeho dávali gól. Ale bylo na nás vidět, že za tím jdeme a máme hlad po gólu," podotkl Lischka.

Jeho celek vyhrál v lize pošesté za sebou, čímž vyrovnal svůj rekord ze sezony 2010/11. "O tom jsem ani nevěděl. Už to, že jsme to vyrovnali, je hezké. Ale každý rekord se má překonat," usmál se jablonecký stoper.

Severočeši vyhráli všech sedm jarních soutěžních zápasů po zimním návratu trenéra Petra Rady. "Už příprava se nám docela povedla. Přišel trenéra, který tomu dal nějaký řád. Pořád na nás tlačím nikdo si nedovolí na hřišti vypustit. Dřeme celých 90 minut," uvedl Lischka.

Jablonec se drží na pátém místě tabulky před pražskou Spartou. "Víme, že poháry jsou na dosah. Určitě bychom byli rádi, kdybychom se tam domotali. Skončit před Spartou je velká motivace, každý by chtěl skončit před ní. Snad to zvládneme," dodal.

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/live-sport/331098/dva-goly-za-tyden-snad-to-bude-pokracovat-pral-si-lischka.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Dva góly za týden, snad to bude pokračovat, přál si Lischka"

Post a Comment

Powered by Blogger.