Search

„Slávista“ Červenka sebral Spartě výhru: Moc ji nemusím, tak jsem rád

„Spartu moc nemusím, tak jsem rád, že jsem se proti ní trefil a pomohl jsem klukům alespoň k bodu,“ řekl Červenka novinářům po remíze 1:1. „Výsledek je asi spravedlivý, i když za druhou půli bychom si zasloužili vyhrát,“ dodal.

V této sezoně většinou plnil roli náhradníka za Davidem Vaněčkem, kterému se střelecky dařilo, ale od listopadu na svých sedm tref nenavázal. Trenér Daniel Šmejkal se tak rozhodl dát šanci Červenkovi a ten ho nezklamal. V 57. minutě si na přední tyči počkal na centr od Aloise Hyčky a srovnal.

Teplice - Sparta: Červenka si našel Hyčkův centr a prostřelil Nitu – 1:1

„Nechali mě tam úplně samotného, to mě překvapilo. Dostal jsem krásný balon a já se jen snažil nastavit placku a vyšlo to,“ popisoval Červenka. „Pokyn od trenéra byl dát gól. Takže jsem rád, že se to povedlo. Gól mě povzbudí a uvidí se, jak se příště rozhodne trenér,“ dodal bratr hokejového reprezentanta Romana Červenky.

Byl to pro něj první ligový gól od loňského dubna. „Moc jsem toho nenahrál. Každý gól potěší a může mě to jen povzbudit. Už v Jihlavě jsem měl šanci, na Bohemce břevno, tak jsem si věřil, že to brzy přijde a jsem rád, že to vyšlo zrovna proti Spartě,“ těšilo odchovance Slavie, ze které přestoupil do Teplic v roce 2016.

Připustil, že o poločase si i za stavu 0:1 na Spartu věřil, jelikož týmu z Letné se nyní druhé půle vůbec nedaří. „Říkali jsme si, že na ně musíme vletět a že nemáme co ztratit. Je na ně velký tlak, druhé půle mají špatné, proto jsme si na ně věřili,“ řekl Červenka.

CELÝ SESTŘIH: Teplice - Sparta 1:1. Hosté už popáté za sebou nevyhráli
Video patří k placenému obsahu
Kupte si předplatné a sledujte sestřihy zápasů exkluzivně v průběhu přenosu.

Neplatícím uživatelům se videa zpřístupní následující den.
Teplice - Sparta: Nebezpečí pro Spartu! Nita odpálil míč těsně před Červenkou
Dnes • 18:00
FK Teplice
FK Teplice
31. března
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha
Góly

Domácí: 56. Červenka

Hosté: 40. Stanciu

Sestavy

Domácí: Jakub Diviš – Vondrášek, Král, Jeřábek, Krob – Kučera, Ljevakovič (C) – Hyčka, Hora (90+1. Shejbal), Trubač – Červenka (71. Vaněček).

Hosté: Niță – Zahustel, Štetina, Nhamoinesu, M. Frýdek (46. Mich. Kadlec) – Stanciu (59. Ristić), Kulhánek, Kanga, Sáček, Plavšić – V. Kadlec (C) (75. Josef Šural).

Náhradníci

Domácí: Čmovš, Žitný, Rezek, Grigar, Shejbal, Soungole, Vaněček

Hosté: Bičík, Kadlec, Ristić, Lafata, Hovorka, Šural, Biabiany

Karty

Domácí: Ljevakovič

Hosté: Zahustel

Rozhodčí

Marek – Dobrovolný, Pospíšil

Stadion

AGC Aréna Na Stínadlech, Teplice

Návštěva

10 142 diváků

Teplický útočník Marek Červenka si jako bývalý slávista gólu proti Spartě hodně cenil
Teplický útočník Marek Červenka si jako bývalý slávista gólu proti Spartě hodně cenil
CELÝ SESTŘIH: Teplice - Sparta 1:1. Další ztráta hostů, poháry se vzdalují
Hapal po další ztrátě: Na tabulku se nekoukáme. Proč vzal Biabianyho?
Konec legrace. Spartě se pohárová Evropa povážlivě vzdaluje

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/331118/slavista-cervenka-sebral-sparte-vyhru-moc-ji-nemusim-tak-jsem-rad.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "„Slávista“ Červenka sebral Spartě výhru: Moc ji nemusím, tak jsem rád"

Post a Comment

Powered by Blogger.