Search

Hráč pro repre. Hrát takhle na turnajích, jsem jinde, řekl Pavlásek

Před třemi lety jste v Ostravě absolvoval vítěznou premiéru ve čtyřhře, nyní ve dvouhře. Co to s vámi dělá?
„Ostrava mi asi roste k srdci. Absolvoval jsem tu dvě premiéry v Davis Cupu, obě byly vítězné, ač jsem vždycky prohrál první set. Nemůžu říct nic negativního, jen pozitiva. Myšlenky a pocity jsou teď krásné. Jsem strašně rád, že jsem to zvládnul a přinesl bod do šatny. Věřím, že nás posune do baráže.“

V prvním gamu utkání jste vzal soupeři podání, ale pak jste prohrál čtyři gamy…
„Věděl jsem, co od Dudiho můžu očekávat, hráli jsme spolu často tréninky. První game jsem začal hodně solidně, brejknul ho, pak byly tři čtyři hluché gamy. Takové nemastné neslané, dělal jsem více chyb, hrál kratší balony. Přehrával mě. Měl jsem pocit, že je lepší, že nevím, co mám hrát. Naštěstí mi kápo poradil, vyměnili jsme si názory, že do toho musím víc jít. Hrát rychleji. Když to bude kratší, hrát to buď anebo. Tahle taktika byla správná, vyšla.“

A také jste splatil důvěru kapitána, jenž vám dal šanci před zkušenějším Lukášem Rosolem.
„Jsem strašně rád, že ji kápo ve mně má a že mu já tu důvěru vždycky splatím. Jsem za to nesmírně vděčný. Miluju hrát v Česku před českým publikem, speciálně v Ostravě, kde jsem skoro doma. Tyhle fanoušky nám můžou všichni závidět. Ať je to Davis Cup nebo challenger.“

V sobotu se bude začínat čtyřhrou. Byl byste připravený, kdyby na vás Navrátil znovu ukázal?
„Jsem připraven jako obvykle. Mohli bychom to zítra doklepnout hned prvním zápasem.“

V Davis Cupu máte po dnešku skóre 3:1. Dá se říct, že se lvíčkem na prsou vaše výkony rostou?
„Určitě je pravda, že kdybych hrál turnaje stejně jako Davis Cupy, asi bych nebyl tam, kde jsem teď (208. na ATP). Byl bych rád, kdyby mě zrovna tohle nakoplo, ale nechci předbíhat. Zažívám krásné premiérové chvíle, ale musím na sobě makat stále dál. A věřit, že tuhle formu udržím.“

Český tenista Adam Pavlásek v utkání Davis Cupu s Dudim Selou
Český tenista Adam Pavlásek v utkání Davis Cupu s Dudim Selou
Davis Cup: Výhry Veselého i Pavláska! Česko vede nad Izraelem 2:0
Dát dva kanáry? Škoda jich, zamrzelo Veselého. Přitom tajil zranění

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/tenis-davis-cup/331586/hrac-pro-repre-hrat-takhle-na-turnajich-jsem-jinde-rekl-pavlasek.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Hráč pro repre. Hrát takhle na turnajích, jsem jinde, řekl Pavlásek"

Post a Comment

Powered by Blogger.