Search

Barošova omluva za běsnění se Slavií: Nedokázal jsem se vyrovnat s křivdou

Baroš dostal nejprve za faul na Součka žlutou kartu, červenou mu sudí Kryštof Berka udělil až po zhlédnutí videa.

A bývalý reprezentant rozhodčího i čtvrtého arbitra Zbyňka Proskeho zhruba minutu a půl zasypával vulgárními nadávkami.

„Mrzí mě, jak jsem reagoval a chtěl bych se rozhodčím Ondřeji Berkovi a Zbyňku Proskemu za svá slova omluvit. Bohužel jsem neudržel emoce plynoucí z náročnosti zápasu a pocitu velké křivdy, s níž jsem se zkrátka v dané chvíli nedokázal vyrovnat,“ uvádí Baroš na stránkách Baníku.

V omluvném prohlášení se vyjádřil i k zákroku na Součka, kterého ve vzdušném souboji sestřelil loktem.

„Tomáše Součka jsem zranit nechtěl a ani jsem ho nezranil. To, že jsem se před soubojem díval na něj a ne na míč, plynulo z toho, že jsem věděl, kam asi míč přistane a chtěl jsem mu jít do těla, aby míč propadl,“ vysvětlil původní úmysl. 

„On bohužel do souboje proti mému předpokladu nakonec nešel, a proto ten zákrok vypadal, jak vypadal. Nic zákeřného v tom z mé strany nebylo. Přesto jsem měl mnohem lépe zvládnout svou následnou reakci a výroky, kterých jsem se dopustil, mě skutečně mrzí. A omlouvám se za ně,“ dodal Baroš.

Jeho chováním se bude zabývat ligová disciplinárka na svém čtvrtečním zasedání. Za pohoršující, urážlivé či ponižující chování vůči delegovaným osobám mu hrozí trest až na šest zápasů.

Přitěžující okolností je jeho průšvih z loňského prosince, kdy po jiném duelu se Slavií urážel sudího Jílka a pak platil pokutu sto tisíc korun.

Let's block ads! (Why?)

https://fotbal.idnes.cz/milan-baros-banik-ostrava-tomas-soucek-cervena-karta-omluva-pqn-/fotbal.aspx?c=A181003_151359_fotbal_vp2

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Barošova omluva za běsnění se Slavií: Nedokázal jsem se vyrovnat s křivdou"

Post a Comment

Powered by Blogger.