Search

ONLINE: Strýcová ve finále Fed Cupu proti Keninové hladce vyrovnává

Jelikož Karolína Plíšková kvůli zdravotním potížím v konečné nominaci pro finále vůbec nefiguruje a Petra Kvitová se stále potýká s nachlazením, nasadil kapitán českého týmu Petr Pála do sobotních zápasů Strýcovou a Siniakovou. 

A obě jdou do svých duelů v roli favoritek.

32letá Strýcová ve čtvrtek oznámila, že o víkendu se v českém reprezentačním dresu představí naposledy. „Cítím, že nastal správný čas, jsem vděčná, že jsem mohla reprezentovat v éře tak silných holek,“ uvedla. 

Strýcová po finále Fed Cupu skončí v reprezentaci. Nastal čas, řekla

Aktuálně 33. tenistka světa prožívá povedenou sezonu, na grandslamech se jí dařilo a před domácím publikem touží završit zářnou kariéru v národním dresu. 

Pokazit Strýcové rozlučku má za úkol americká jednička Sofia Keninová. V devatenácti letech vystoupala na 52. příčku pořadí WTA a po losu reportérům sdělila: „Svou nominaci beru jako životní šanci.“

Aktérky úvodní dvouhry finále se doposud na okruhu nestřetly. „Nic o ní nevím, ale zeptám se Petry a trenéři mi také dají nějaké rady. Bude to pro mě speciální, ale emoce ze mě spadnou a budu se snažit Sofii porazit,“ řekla Strýcová.

Siniaková v roli jedničky

V druhém zápase sobotního programu změří síly Kateřina Siniaková a Alison Riskeová. Ve prospěch 22leté Češky hovoří vyšší postavení na žebříčku i bilance vzájemných utkání. Domácí jednička zdolala Američanku dvakrát, v posledním střetnutí letos v lednu s ní ale prohrála. 

„Jsem připravená a cítím se skvěle. Budu se soustředit hlavně na sebe. Když se mi podaří předvést svůj nejlepší výkon, tak určitě vyhraju,“ věří Siniaková. 

Připravena zazářit. Ze Siniakové je jednička, dotáhne Češky k výhře?

Sebevědomím ale oplývá taktéž její soupeřka. „Mám za sebou výborný tréninkový týden a tlak je na Češkách,“ myslí si před začátkem Riskeová, která má jako jediná ze zámořského týmu fedcupové zkušenosti. 

Do nedělní čtyřhry nahlásil Pála světové jedničky a letošní dvojnásobné grandslamové vítězky Siniakovou a Barboru Krejčíkovou, v americké nominaci figurují Danielle Collinsová a Nicole Melicharová. 

Let's block ads! (Why?)

https://sport.idnes.cz/fed-cup-finale-cesko-usa-1-den-zpravodajstvi-fkq-/tenis.aspx?c=A181109_190459_tenis_elv

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ONLINE: Strýcová ve finále Fed Cupu proti Keninové hladce vyrovnává"

Post a Comment

Powered by Blogger.