Search

Sýkora remízu s Kodaní bere. Nesmíme být nenasytní, říká

Zdravotní potíže nepustily dva měsíce slávistického ofenzivního záložníka Jana Sýkoru do základní sestavy. Pronikl do ní až v Evropské lize proti FC Kodaň. I když vytoužená výhra nepřišla, remízu bere. "V konečném účtování může mít bod velikou cenu," míní.

Do základní sestavy jste se vrátil po delší době. Jaký to byl návrat?

"Jsem rád, že jsem dostal šanci v základu v takovém zápase. Za sebe mohu říci, že jsem se cítil dobře. Je znát, že ještě bude chvíli trvat, než se do úplného stoprocentního výkonu dostanu. Jsem rád, že jsem odehrál takovou část zápasu v takovém tempu. Uvidíme dále."

Utkání ale pro vás mohlo skončit předčasně. Co se stalo?

"Já ani nevím. Hráč Kodaně šel do míče nohou, já hlavou. Podle rozhodčího jsem ji měl moc nízko, takže jsem si na to naběhl. Asi mě kopl, vůbec nevím, ještě jsem to neviděl. Musím se na to podívat sám."

Ránu máte nateklou. Může to mít ještě následky?

"Mám tam bouli. Asi se mi tam nahromadila krev. Trošku trhlé to je, ale na žádné stehy to nebylo. To jsem rád."

Dala se z vašeho pohledu pískat penalta?

"Jak jsem řekl, ještě jsem to neviděl, takže vůbec nevím, ale rozhodčí mi o poločase říkal, že jsem měl hlavu nízko a nechtělo to písknout. Budu mu věřit."

Je remíza pro Slavii ztráta bodů?

"Na jednu stranu ano, na druhou stranu se musíme podívat, proti jakému soupeři jsme hráli. Bod na konci skupiny se bude hodit. Nesmíme být nenasytní. Víme, že jsme ze zápasu měli vytěžit více. Pořád to je Kodaň, není to tým ze čtvrté třídy. Musíme to brát."

Dánové se dopředu moc netlačili. Myslíte, že byli s remízou spokojeni?

"Naše obraná čtyřka spolu s Tomášem Součkem hrála skvěle. K ničemu jsme je nepouštěli. Oni měli náznaky, ale obraná čtyřka to dobře řešila. Klobouk dolů."

Kodaň jste hodně zatlačili, ve finální fázi to nevycházelo. V čem byl největší problém?

"Byli jsme hodně zbrklí. V některých situacích jsme měli zachovat větší klid, podržet míč a nevyhazovat ho hned do vápna. Bylo to hodně o klidu, chtěli jsme to řešit moc rychle."

Pokud by Petrohrad porazil Kodaň, tak vám by ze dvou zápasů stačil už jen bod. Je to hodně blízko...

"Blízko to určitě je, ale my nesmíme myslet na to, jestli Petrohrad porazí Kodaň, nebo ne. Musíme koukat na sebe. Musíme se soustředit na další zápas a chtít ho vyhrát. Podle toho se to bude odvíjet."

Trenér se před zápasem zmínil, že je potřetí ve skupině a ani jednou nepostoupil do jarní části. Jak moc se vám tohle honí hlavou?

"To se mi ještě hlavou nehonilo, ale já jsem ve skupině počtvrté a třikrát předtím jsem poslední zápas hrál o postup. Nepovedlo se to, ale doufám, že tenhle rok se to zlomí a že to zvládneme."

Je to velká úleva být zase zpátky na hřišti a přispět týmu?

"Je to super. Z lavičky a z tribuny to je šílené. Trpělivě jsem čekal a trénoval, doufal jsem, že budu v základu. Jsem rád, že se mi to povedlo a že mi trenéři dali proti Kodani šanci."

Let's block ads! (Why?)

https://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/evropske-pohary/sykora-remizu-s-kodani-bere-nesmime-byt-nenasytni-rika_502559.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Sýkora remízu s Kodaní bere. Nesmíme být nenasytní, říká"

Post a Comment

Powered by Blogger.