Search

Tomáš Plekanec ukázal syny, kterým slíbil návrat domů do Česka

„Ani miliony dolarů v NHL nestojí za to, aby tihle dva byli nešťastní a bez obou rodičů. Slíbil jsem jim, že Montreal je v zámoří můj poslední klub. Teď je čas na návrat domů. Děkuju Montrealu za vše a děkuji českým fanouškům za přízeň. Letím na vyšetření k Pavlu Kolářovi a po něm budu řešit nabídky v Česku,“ napsal Plekanec k fotografii se syny na facebookovém profilu.

Hokejista ukončil před několika dny angažmá v Montrealu a míří domů do České republiky, aby mohl být nablízku svým dětem. Oficiální zájem již o něj projevily kluby Třinec a Kladno.

„Kluci mi budou chybět. Je to další rodina, chodil jsem sem každé ráno. Teď to končí. Určitě mi to bude chybět, to je jisté. Budu je sledovat a fandit jim,“ řekl Plekanec na tiskové konferenci v Montrealu.

„Jsem šťastný, co jsem tady v hokeji dokázal. Mohu odejít spokojený. Je těžké vybrat jeden konkrétní hokejový moment, na který budu nejvíce vzpomínat. Byla jich spousta a je opravdu těžké nějaký vybrat,“ uvedl Plekanec. 

Tomáš Plekanec oznámil v srpnu na svém facebookovém profilu, že se s manželkou Lucií Vondráčkovou po vzájemné dohodě rozhodli jít od sebe. V únoru tohoto roku se hokejista po patnácti letech přestěhoval z kanadského Montrealu do Toronta. Jeho manželka Lucie Vondráčková i s dětmi zůstala v Montrealu. Plekancova přítelkyně, tenistka Lucie Šafářová (31) oznámila před několika dny konec kariéry. 

13.listopadu 2018 v 12:36, příspěvek archivován: 13.listopadu 2018 v 15:47

Ani miliony dolaru v NHL nestoji za to, aby tihle dva byli nestastni a bez obou rodicu. Slibil jsem jim, ze Montreal je v zamori muj posledni klub. Ted je cas na navrat domu. Dekuju Montrealu za vse a dekuji ceskym fanouskum za prizen. Letim na vysetreni k Pavlu Kolarovi a po nem budu resit nabidky v Cesku.

#thanks #nhl #montreal #merci #timetogohome #czechrepublic

Let's block ads! (Why?)

https://revue.idnes.cz/tomas-plekanec-synove-rodina-kariera-hokej-f24-/lidicky.aspx?c=A181113_152730_lidicky_sub

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Tomáš Plekanec ukázal syny, kterým slíbil návrat domů do Česka"

Post a Comment

Powered by Blogger.