Search

Vychytal Polsko, řekl si o post jedničky. Pavlenka: Takhle to neřeším

Vrhl se po své pravé ruce za ránou přes zeď, skvělým zásahem ji vyrazil. Tak jako několikrát předtím spolehlivě podržel české mužstvo.

Známkování

Jak se vám čeští fotbalisté v Polsku líbili?

„Člověk tuší, že by balon mohl letět právě na tuhle stranu, ale nemůže jít předem, protože když ho pak útočník nachytá, vypadá jako blbec,“ usmíval se Pavlenka.

Je příjemné vychytat jednoho z nejlepších útočníků na světě?
Je příjemné, že jsem od něj poprvé nedostal gól. V bundeslize jsem proti němu hrál snad dvakrát a dostal čtyři góly... A jsem rád, že jsme to zvládli. Může nám to jedině pomoct v sebevědomí.

Gól jste od něj mohl dostat, zaváhal před prázdnou bránou. Jak jste tu situaci viděl?
Pomohl nám těžký terén, protože to byl soupeř navíc. Byl opravdu těžký, bylo to nerovné, sám jsem měl problémy se kolikrát zapřít. Jak Čelůstkovi, tak Lewandowskému míč uskočil mezi nohama. Já balon netečoval.

Nenapadlo vás, že to je už jistý gól?
Nejdřív jsem si říkal, že je tam Čelůstka, věřil jsem, že míč odpálí. Ale skočil mu mezi nohama. Pak jsem se jen modlil, aby se to samé stalo Lewandowskému. Naštěstí stalo.

Myslíte, že jste si řekl o pozici reprezentační jedničky pro nadcházející kvalifikaci o Euro?
Takhle to neřeším, ještě je dlouhá cesta. Trenéři se rozhodnou asi až před kvalifikací. Když do brány půjdu, budu se snažit podat maximální výkon. Když v ní nebudu, budu kluky podporovat, aby se jim dařilo, aby to zvládli.

Jak velkou vzpruhou je pro tým vítězství nad Polskem?
Pro nás je každý takový výsledek velice dobrý. Myslím, že všichni se obětovali pro tým a padali do střel, zblokovali nepříjemné střely. Byl to týmový výkon, celkově můžeme být spokojeni. Byli jsme pod velkým tlakem veřejnosti i médií. Tohle je pro nás velice dobře, teď to jen potvrdit proti Slovákům.

Pod trenérem Šilhavým zažíváte možná lepší začátek, než jste sami čekali, že?
Já jsem týmu vždycky věřil. Vím, že tu kvalitu má. Bylo to jen o tom, abychom ji potvrzovali.

Co se v týmu změnilo od debaklu v Rusku?
Myslím, že se hlavně atmosféra. Kluci získali sebevědomí, změnila se komunikace. Myslím, že každému to v hlavě pomůže. Všichni, co tu jsme, fotbal hrát umíme. Myslím, že v těch třech zápasech jsme to potvrdili.

Let's block ads! (Why?)

https://fotbal.idnes.cz/brankar-jiri-pavlenka-po-utkani-polsko-cesko-rozhovor-ppb-/fot_reprez.aspx?c=A181116_001646_fot_reprez_vp2

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Vychytal Polsko, řekl si o post jedničky. Pavlenka: Takhle to neřeším"

Post a Comment

Powered by Blogger.