Search

Štvrtecký po premiéře: Užil jsem si to. A ve stíhačce? Hlavně něco trefit - iDNES.cz

Tak jaká byla premiéra před domácím publikem?
Těžká. Ale užil jsem si to, bylo to super. Nejtěžší to pro mě bylo asi na trati, protože se to hodně bořilo. Byl to takový malý očistec.

Na střelnici jste ten hukot nevnímal?
Ne, lidi jsem na střelnici nevnímal a za to jsem rád, že jsem je dostal z hlavy. Docela to šlo, jen škoda té stojky.

Co se při ní stalo?
Mrzí mě ta první rána mimo. Myslím, že nebyla zase tak daleko. A u té druhé? Vyhodil jsem si tam náboj a trochu jsem se zasekl.

Čím to bylo?
Nervozita, zbrklost, to je jedno s druhým. Jak je velká zima, nemám možná takový cit v prstech, těžko říct. Roli může hrát víc faktorů, to se prostě stane.

Možná hrály roli i zkušenosti.
Určitě, ale tohle se nám obyčejně nestává. Je to spíš taková banální chyba, zbrklost.

I přesto jste se dostal do sobotního stíhacího závodu.
Dostal?

Mělo by to tak být. (Štvrtecký nakonec postoupil z 48. místa)
Tak to je supr, supr, tohle byl cíl. Jsem rád, že se rodině i všem těm lidem předvedu i v sobotu. Dvaadvacet tisíc fanoušků, to je fakt skvělé. Jsem za to rád.

V sobotu má podle předpovědi pršet i foukat. Nebojíte se?
Pro všechny to bude stejné. Pořád se budu snažit dát do toho všechno, i když bude pršet, sněžit nebo foukat. Nevadí mi to.

Cíl postoupit do stíhacího závodu jste splnil. Teď bude cílem získat první body ve Světovém poháru?
Uvidíme, uvidíme. Ve stíhačce jsou čtyři střelby, tak hlavně něco trefit a zase solidně zajet. 

Let's block ads! (Why?)

https://sport.idnes.cz/jakub-stvrtecky-rozhovor-nove-mesto-na-morave-sprint-postup-do-stihacky-1le-/biatlon.aspx?c=A181220_200500_biatlon_mt2

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Štvrtecký po premiéře: Užil jsem si to. A ve stíhačce? Hlavně něco trefit - iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.