Search

Agresor přepadl dívku, ale k jeho smůle byl v blízkosti borec z UFC! - tn.cz

Do té doby to byl klidný večer. Jen noc před Silvestrem se mladá dívka vydala do jednoho ze sarajevských klubů. Když už měla očividně dost, rozhodla se, že pojede domů. Odešla tak na ulici, kde čekala na taxík. Jenže než její odvoz dorazil na místo, stala se obětí neznámého pachatele.

Ten využil toho, že žena nebyla úplně střízlivá. Zatáhl ji za automobil a tam s ní neměl rozhodně žádné dobré úmysly. Naštěstí si toho všiml na kamerách ochranky bojovník Denis Stojnič a z klubu vyběhl napadené pomoci.

Pachatel pak hned věděl, že je zle. I když měl výškovou převahu, proti Stojničovi neměl šanci. "Viděl jsem muže, který byl o něco větší než já, jak zaútočil na ženu se zaťatou pěstí. V tu chvíli jsem se neudržel, vyběhl jsem ven a konal to, co bylo správné," řekl Denis Stojnič pro bosenská média.

Žena bojovníkovi, který si jako profesionál v MMA připsal 13 výher a 3 porážky, poděkovala. "Podařilo se mi ho zpacifikovat a hlavně zajistit bezpečnost té mladé dívky, které jsem ještě pomohl do taxíku. Nakonec to ani nechtěla hlásit na policii," dodal Stojnič.

Let's block ads! (Why?)

http://sport.tn.nova.cz/clanek/agresor-prepadl-divku-ale-k-jeho-smule-byl-v-blizkosti-borec-z-ufc.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Agresor přepadl dívku, ale k jeho smůle byl v blízkosti borec z UFC! - tn.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.