Search

Stanciu o nabídce z Egypta: Nedala se odmítnout, ale Spartu respektuji - iDNES.cz

„V tomhle byznysu musejí být spokojené obě strany a to se nestalo,“ uvedl ve čtvrtek Tomáš Rosický, sportovní ředitel Sparty.

„Nabídka, kterou jsem dostal, pro mě byla mimořádně zajímavá, vlastně se z mého osobního pohledu ani nedala odmítnout,“ vysvětlil Stanciu prostřednictvím sparťanského webu a sociálních sítí.

„Nicméně Sparta se rozhodla mě neuvolnit a já zůstávám jejím hráčem. Líbí se mi tady, lidé v klubu i fanoušci se ke mně chovají velmi dobře,“ ujistil.

Stanciu do Sparty přišel před rokem z belgického Anderlechtu za zhruba 100 milionů korun jako nejdražší hráč v historii české ligy. V lize od té doby nastřílel deset gólů a přidal stejný počet asistencí, při absencích útočníka Josefa Šurala na podzim nosil kapitánskou pásku.

„V zimě nám dal vědět, že by rád akceptoval nabídku, kterou dostal. Vyšli bychom mu vstříc, kdyby odpovídala naším představám. Takhle však dál zůstává hráčem Sparty a pokud se nic nezmění, bude v jejím dresu pokračovat,“ uvedl Rosický.

Rumunský reprezentant patří v současné Spartě k důležitým postavám. Jako největší hvězda shlíží z plakátů, často a ochotně mluví s novináři, v průběhu podzimu dorazil i na tiskové konference před velkými zápasy proti Plzni a Slavii.

„Ve Spartě se cítím velmi dobře, chci tu vyhrávat trofej. Minimálně do té doby v klubu určitě zůstanu,“ říkal před listopadovým derby.

„Vše, co ode mne v minulosti zaznělo, bylo myšleno vážně. Že jsem možnost odejít zvažoval, neznamená, že bych v průběhu podzimu při rozhovorech nebyl upřímný. Nevěděl jsem, že taková nabídka může přijít, ani jsem o tom nepřemýšlel,“ vzkázal nyní.

Let's block ads! (Why?)

https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/nicolae-stanciu-prohlaseni-sparta-nabidka-egypt.A190104_182339_fotbal_jic

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Stanciu o nabídce z Egypta: Nedala se odmítnout, ale Spartu respektuji - iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.