Search

Skvělá Anička přepsala českou historii! A teď jdu slavit, smála se Fernstädtová po úspěchu na MS - Sport.cz

IBSF - Viesturs Lacis

Fernstädtová udržela čtvrtou pozici z prvního dne. Reálně mohla snít dokonce o bronzu, na třetí Němku Griebelovou ztrácela 33 setin. „Byla jsem docela blízko, ale po třetí jízdě už jsem věděla, že to asi nevyjde. Ale čtvrté místo v téhle konkurenci je skvělé," těší 22letou závodnici.

Pro Fernstädtovou, která v létě přešla z německé reprezentace, byl šampionát velkou výzvou. Poté, co obhájila titul juniorské mistryně světa, ovládla Interkontinentální pohár a zajistila si účast v příští sezoně Světového poháru, chtěla prorazit mezi nejlepšími skeletonistkami planety.

Zajímavá studie vzorů na helmách závodníků na mistrovství světa ve skeletonu v kanadském Whistleru. Druhá helma nahoře zleva patří české závodnici Anna Fernstädtové.

DARRYL DYCK, ČTK/AP

To se jí ve Whistleru vyplnilo. Navíc přepsala tuzemskou historii. Dosavadním nejlepším českým výsledkem na MS ve skeletonu bylo 11. místo Pavla Lubase z roku 1996, mezi ženami pak 21. příčka Michaely Glässerové ze šampionátu před 8 lety.

„Vím, že jde o historický výsledek pro český skeleton, moc mě to těší. Vyrovnala jsem si taky svoje maximum z mistrovství světa, ještě za Německo jsem před dvěma roky byla čtvrtá. Ale čtvrté místo za Česko stavím určitě výš," uvedla Fernstädtová.

Česká skeletonistka Anna Fernstädtová během mistrovství světa v kanadském Whistleru.

Darryl Dyck, ČTK/AP

„Po mém příchodu do české reprezentace jsem nevěděla, jak to bude vypadat, všechno bylo náročnější než v Německu. Byla to pro mě první sezona bez velkého týmu, musela jsem si zvykat, hlavně na saně. Ale skončilo to moc dobře, sezona se povedla náramně," podotkla rodačka z Prahy, která se prý už těší na tu příští. V ní naskočí do kolotoče Světového poháru. „Ale teď budu slavit. Aspoň trochu," smála se Fernstädtová, jejíž čas by mohl přijít na olympijských hrách v roce 2022.

Let's block ads! (Why?)

https://www.sport.cz/ostatni/lyzovani/clanek/1081182-skvela-anicka-prepsala-ceskou-historii-a-ted-jdu-slavit-smala-se-fernstadtova-po-uspechu-na-ms.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Skvělá Anička přepsala českou historii! A teď jdu slavit, smála se Fernstädtová po úspěchu na MS - Sport.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.