Search

Džegr je jedinečný, říká Prospal. Ale je to i smutné – kde máme nastupující generaci? - Hokej.cz

Foto: Martin Kurfiřt, hcmotor.cz

Byla to neuvěřitelná podívaná... Jaromír Jágr dal v Českých Budějovicích čtyři góly a vystřílel Kladnu extraligu.

HokejkaTV

„Já měl tu možnost, že jsem s ním hrál v jeho nejlepších letech. A jsem za to opravdu šťastný," říkal na tiskové konferenci českobudějovický trenér Václav Prospal. „To byla úplně jiná písnička. Takový hráč už se nám tady nenarodí..."

Jágr je s deseti góly z deseti zápasů nejlepším střelcem baráže. A to v únoru slavil 47. narozeniny! „Džegr je prostě jedinečnej. Je jedinečnej – a potvrdil to zase," vypráví Prospal. „Dotáhl tým tam, kam chtěl. Tam, kam mířil."

Kouč soupeře vyzdvihl i Tomáše Plekance. „Zrovna tihle dva hráči udělali neskutečný rozdíl. Nejen na ledě, ale udělali ho i v kabině. Totálně změnili charakteristiku mužstva," tvrdí. „Samozřejmě se přidali i další, díky Plekymu a Džegrovi se ale diametrálně zvedl výkon všech hráčů v týmu."

Když rozhodne šéf! Takhle Jágr završil své čtyřgólové představení

Prospal však dodává: „Aniž bych chtěl něco sebrat z jeho výkonu, je smutné, když vidíš, že ti někdo ve 47 letech, společně s Plekym, dotáhne na svých zádech tým do extraligy."

„Nezlobte se na mě, ale ono je to strašně smutný," pokračuje Prospal, sám jedna z hokejových ikon. „Já tady sedím, my jsme prohráli osmý zápas v řadě... A 47letej hráč nám tady dá čtyři kusy a Kladno vyhraje 4:2. Nevím... Těžko říct."

A řečnicky se ptá: „Kde máme nastupující generaci? Kde máme další hráče? Já nevím, jestli by ho ty vole ještě neměli povolat do tý Bratislavy..."

Více k tématu

Let's block ads! (Why?)

https://hokej.cz/dzegr-je-jedinecny-rika-prospal-ale-je-to-i-smutne-kde-mame-nastupujici-generaci/5038972

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Džegr je jedinečný, říká Prospal. Ale je to i smutné – kde máme nastupující generaci? - Hokej.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.