Search

Pavelski poprvé promluvil o zranění. Na pět minut to nebylo, přiznává - Nhl.cz

San Jose vyráží k šestému zápasu do Denveru s jasným cílem – uzavřít celou sérii a tím si zajistit postup do konferenčního finále. Se svým týmem odcestoval také kapitán Joe Pavelski, jenž poprvé od nepříjemné situace v sedmém utkání prvního kola mluvil s médii.

Joe Pavelski chyběl svému týmu zatím v celém druhém kole proti Coloradu. Kapitán Sharks se totiž zotavoval po nepříjemném momentu z posledního klání prvního kola.

Jen pro pořádek. Pavelski se tehdy skláněl na buly proti centrovi Vegas Eakinovi. Kapitán Žraloků po vyhraném buly inkasuje od Eakina krosček, ztrácí rovnováhu a po postrčení od Paula Stastného padá k ledu. Výsledek? Rána na hlavě a krvavý flek na ploše.

„Pamatuji si z toho docela dost. Vzpomínám si, že jsem vyhrál vhazování, moc si ale nepamatuji z chvíle poté, co mě srazili na led. První věc co se mi vybaví je situace, kdy mi pomáhali z ledu a Joe Thornton byl u mě, uklidňoval mě,“ vzpomíná Pavelski na děsivý moment.

Americkému útočníkovi i přes zranění neutekl famózní výkon jeho spoluhráčů. 

„Pamatuji si, jak jsem seděl dole v kanceláři a koukal na televizi. Skóre bylo 4:3 a já si říkal, jak jsme ty góly dali? Jak jsme tu přesilovou hru dostali?“ 

Přesně tak, početní výhoda. Ta početní výhoda, která naprosto změnila celý duel. Eakin dostal pětiminutový trest a Žraloci následně otočili celý zápas. Jaký pohled má na celou situaci rodák z Wisconsinu? „Bylo to na pět minut? Nemyslím si. Jsem rád, že to tak posoudili? Sakra ano.“

Ačkoliv nemohl ze zdravotních důvodů nastoupit, Pavelski přišel podpořit své spoluhráče na páté utkání. Pouhé zamávání ručníkem stačilo, aby naprosto pobláznil diváky v SAP Center. Už jen to svědčí o tom, jak moc si ho v San Jose váží.

Stav centra s osmičkou na zádech se lepší. Po zranění již trénuje a se svým týmem navíc odcestoval na šestý duel do Colorada. V Denveru se San Jose představí v úterý ráno v 04:00 SEČ, kdy budou mít první možnost sérii uzavřít. Nabízí se dvě otázky – podaří se jim to a bude u toho jejich kapitán? 

Žraloci to bez něj zatím zvládají velmi dobře, vždyť na zápasy vedou 3:2, nicméně i tak by kapitánův návrat byl více než vítán. Pavelski byl nejlepším střelcem svého mužstva v základní části a v play-off stihl za sedm duelů nastřílet dva góly a přidat stejný počet asistencí.

Share on Google+

Let's block ads! (Why?)

http://nhl.cz/pavelski-poprve-promluvil-o-zraneni-na-pet-minut-to-nebylo-priznava/5018327

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Pavelski poprvé promluvil o zranění. Na pět minut to nebylo, přiznává - Nhl.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.