Search

Slavný gól kovovou trubkou, oslava na záchodě. Šlégr o bitkách i lásce - iDNES.cz - Sport iDNES.cz

Tolik jste hru miloval?
Dodneška pro mě znamená hrozně moc. Pro mě byl nejhorší trest, když jsem nesměl na trénink. Žil jsem svým snem jednou se někam dostat. Pořád jsem měl na mysli dědova slova, že budu jednou lepší než můj biologický táta (Jiří Bubla, trojnásobný mistr světa, nastoupil i v NHL).

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMidGh0dHBzOi8vd3d3LmlkbmVzLmN6L2hva2VqL3JlcHJlemVudGFjZS9qaXJpLXNsZWdyLXJvemhvdm9yLXNpbi1zbGF2eS1jZXNrZWhvLWhva2VqZS5BMTkxMjEzXzUyMDk2NF9yZXByZXplbnRhY2VfdG9m0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Slavný gól kovovou trubkou, oslava na záchodě. Šlégr o bitkách i lásce - iDNES.cz - Sport iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.