Search

ONLINE: V Bansku se jede další sjezd. Jak si v něm vede Ledecká? - Sport iDNES.cz

Dvě plnohodnotné jízdy má zatím za sebou v kariéře Ester Ledecká na sjezdovce v Bansku.

Tu čtvrteční tréninkovou a páteční závodní.

„Jsem ráda, že mám za sebou už dvě jízdy. První trénink byl takový hodně okoukávací, teď už jsem jela v nějaké rychlosti. Jsem ráda, že už s kopcem mám nějakou zkušenost a budu z toho čerpat v sobotu,“ tvrdila po pátečním sjezdu, ve kterém dojela dvacátá.

Na tuze hrbolaté, ledové a zatočené trati, která připomínala spíše super-G než sjezd, se dařilo hlavně technickým závodnicím.

I proto si pro 65. triumf kariéry dojela mimozemská Američanka Mikaela Shiffrinová.

To samé nyní čeká závodnice i v sobotu.

Do pátého sjezdu sezony vlétne Ledecká podobně jako v pátek s číslem tři, třetí je i v pořadí disciplíny, kde ztrácí 50 bodů na vedoucí Švýcarku Corinne Suterovou. Shiffrinová pojede s pětkou.

Jak závod dopadne?

Sledujte v online reportáži.

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMihQFodHRwczovL3d3dy5pZG5lcy5jei9zcG9ydC9seXpvdmFuaS1zbm93Ym9hcmRpbmcvc3ZldG92eS1wb2hhci1hbHBza2UtbHl6b3Zhbmktc2plemQtYmFuc2tvLXpwcmF2b2RhanN0dmkuQTIwMDEyNV8wODI2NTdfbHl6b3ZhbmlfbXQy0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ONLINE: V Bansku se jede další sjezd. Jak si v něm vede Ledecká? - Sport iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.