Search

"Sport mě i ubíjel." Motocyklový závodník Kornfeil náhle ukončil kariéru - Aktuálně.cz

Po vypadnutí Karla Abrahama z MotoGP skončil v mistrovství světa silničních motocyklů také Jakub Kornfeil. V pondělí náhle oznámil konec kariéry.

I když měl 26letý jezdec podepsanou na letošní sezonu smlouvu s týmem Moto3 BOE Skull Rider Mugen Race, rozhodl se nečekaně ukončit kariéru.

"Tímto vám tedy dnešním dnem všem oznamuji, a to nejen všem v naší malé krásné zemi, ale celé světové motocyklové rodině, že Jakub Kornfeil končí na poli profesionálního motocyklového závodníka," uvedl v tiskové zprávě.

Rodákovi z Kyjova už podle jeho slov závodění nedávalo takový požitek, jaký z něj měl dříve. "Sport, který jsem miloval a který mne naplňoval a kvůli kterému jsem byl ochotný každý daný závodní víkend riskovat, možná se dá říct, že i nasazovat život, mne v poslední době i ubíjel. Nechci tím říct, že bych na něj zanevřel zcela," prohlásil Kornfeil.

Český jezdec debutoval v mistrovství světa roku 2009 ve třídě do 125 ccm. V ní a v kategorii Moto3 odjel celkem 182 závodů. Celkem pětkrát stál na stupních vítězů, ale vítězství mu stále unikalo. V konečném hodnocení MS se mu nejlépe vedlo v letech 2016 a 2018, kdy v Moto3 byl osmý. Loni, kdy byl v jednom týmu spolu s nováčkem Filipem Salačem, získal 78 bodů a obsadil 14. pozici.

Ve světovém šampionátu silničních motocyklů tak ze tří stálých českých jezdců  v této sezoně zůstane pouze čerstvě osmnáctiletý Salač, který bude závodit ve třídě Moto3.

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijwFodHRwczovL3Nwb3J0LmFrdHVhbG5lLmN6L21vdG9yaXNtdXMvbW90b2N5a2x5L3Nwb3J0LW1lLWktdWJpamVsLW1vdG9jeWtsb3Z5LXphdm9kbmlrLWtvcm5mZWlsLW5haGxlLXVrb25jaS9yfjRiN2I1N2ZlM2I2YjExZWE4NDI2MGNjNDdhYjVmMTIyL9IBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""Sport mě i ubíjel." Motocyklový závodník Kornfeil náhle ukončil kariéru - Aktuálně.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.