Search

Petržela o Zlínu i poměrech v Baníku: Můj konec tam byl nespravedlivý

Konec klidu a hájení. Záložníkovi Mirzadovi Mehanovičovi už určitě neprojde, aby při střídání nepodal trenérovi ruku. „Ten by dostal takové bodlo, že už by se na hřiště nikdy nedostal. Až se mi z toho udělalo blbě. Hráči se mají na co těšit,“ prohlásil po příjezdu do Zlína jeho nový trenér Vlastimil Petržela, jenž hodlá se všemi borci komunikovat česky. „Domluvím se s každým. Je pro mě velká výhoda, že jsem to už zažil,“ narážel na své angažmá v Zenitu Petrohrad a v Neftči Baku.

Nic vás pro návrat na lavičku neomezuje?
„Cítím se dobře. Víte, co třináct let jsem seděl doma. V životě jsem nebyl na Stodolní, ani nevím, jak to tam vypadá a co je to za ulici. Přesto jsem se v Ostravě dozvídal věci, které jsem třináct let o sobě prakticky neslyšel. Ty drby, které o mně někteří lidé roznášeli, to bylo úplně něco neskutečného.“

Už jste chtěl trénovat, co?
„Můj konec v Baníku byl něco tak nespravedlivého, že jsem nepřemýšlel o tom, že bych v české lize nemohl dostat další šanci. Doma to bylo hodně na hlavu. Nejsem zvyklý brát peníze za nic. Dokud jsem se z Ostravy nepřestěhoval do Kácova, byla to hrozná nuda, utrpení. Co chcete dělat v Ostravě? Projdete tři obchoďáky a dál nic. Cítil jsem, že potřebuju co nejdřív ukončit smlouvu.“

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/328362/petrzela-o-zlinu-i-pomerech-v-baniku-muj-konec-tam-byl-nespravedlivy.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Petržela o Zlínu i poměrech v Baníku: Můj konec tam byl nespravedlivý"

Post a Comment

Powered by Blogger.