Search

Hrdina Příbrami Matoušek: Přestup? Vím, že se o mně mluví

SESTŘIH Příbram - Bohemians 4:2. Nováček znovu bodoval, zářil Matoušek

Čeho si ceníte víc? Prvního vítězství v sezoně, nebo svých premiérových gólů?
„Oboje je fajn. Od začátku to bylo drama, ale nepolevili jsme a zvládli to. Moje góly? Děkuju klukům, moc mi pomohli. Akorát teď budu muset něco zaplatit do pokladny.“ (usmívá se)

Příbram - Bohemians: Příbramský talent znovu v akci! Matoušek prošel rozhozenou obranou a domácí vedli už 3:0!

Kde berete sebevědomí? S obranou Bohemians jste si pohrával dost suverénně, jako kdybyste ani nehrál teprve druhý ligový zápas.
„Takhle mi to radí trenér. Říká mi, abych chodil do rychlosti a nevymýšlel komplikovaná řešení. (Kolem prochází kouč Josef Csaplár: Pověz jim, co jsem ti povídal.) Právě jsem to řekl, trenére.“

Pomáhá vám kromě trenéra ještě někdo? Třeba mazáci Miroslav Slepička, Rudolf Skácel a Jan Rezek?
„Všem mladým se snaží radit, při tréninku i při zápase. Hodně mi dávají poznatky od Slépy, probírám s ním zakončení. Ruda mi taky pomáhá: podle něj mám častěji chodit do náběhů za obranu, z kterých můžu dát gól.“

Příbram - Bohemians: Matoušek využil protiútoku, po krásné přihrávce od Slepičky otevřel skóre

Poučil jste se z předchozího zápasu? Proti Teplicím jste zahodil několik šancí.
„Jasně, poučil jsem se. Navíc jsme teď zakončení poctivě trénovali. Můj první ligový start byl trochu o nervozitě, podruhé už to bylo dobré. Ale žádné velké oslavy nebudou, musíme se nachystat na další zápas.“

Mimochodem, kolik startů za Příbram ještě přidáte?
„Doufám, že dost. Nikam neutíkám, minimálně půl roku bych tu ještě rád byl. Vím, že se o mně mluví, ale okolí se mě snaží od toho ochránit, abych se mohl soustředit jen na to, co je teď.“

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/341198/hrdina-pribrami-matousek-prestup-vim-ze-se-o-mne-mluvi.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Hrdina Příbrami Matoušek: Přestup? Vím, že se o mně mluví"

Post a Comment

Powered by Blogger.