Search

Strýcová přiznala rozchod s Krausem: Snažili jsme se vztah zachránit

Jezdil Strýcovou podporovat na zápasy a pomáhal ji zapomenout na nevydařené utkání. Vztah Davida Krause a úspěšné české tenistky vypadal idylicky. „S Davidem jsem prožila tři krásný roky a spoustu chvil, na které nikdy nezapomenu. Byli jsme každý úplně jiný, ale možná právě proto jsme se jeden do druhého zamilovali. Já sportovkyně, která musí mít ve všem pořádek a všechno má naplánované na minuty, on umělec, který mě učil, že je občas potřeba vydechnout a nestresovat se,“ prozradila jedenadvacátá hráčka žebříčku WTA.

Proč ale jejich láskyplný vztah zkrachoval? „Jako mnoho jiných vztahů i my jsme se bohužel dostali časem do problémů. Dlouho jsme se je snažili vyřešit, chvíli to vypadalo líp a chvíli zase hůř. Ale poslední dva měsíce už jsme spolu nežili. Naše problémy byly vždycky jen naše. Davida i jeho práci stále respektuju, i v našich těžkých chvílích se choval vždy férově. Mám ho ráda a přeju mu všechno nejlepší. Stejně tak doufám, že on bude i dál fandit mně,“ vyjádřila se Strýcová, pro kterou je rozchod stále ještě citlivá věc.

„Nikde jsme žádné vyjádření veřejně nedělali, protože je to náš soukromý život a naše problémy, které sdílíme jen spolu a s našimi nejbližšími. Nenapadlo mě, že to dostane takový spád a někdo mě bude ráno a večer fotit před domem,“ řekla tenistka pro deník Sport a upozornila na to, že ještě není připravena sdělovat médiím další podrobnosti o jejím soukromém životě.

Proto nechce hovořit ani o novém muži, s nímž byla vyfocena u auta, jak se líbají a dotýkají. Vztah s novinářem Petrem Matějčkem je totiž ještě moc čerstvý. „Věřím, že to všichni pochopí. Ve čtvrtek odlétám na turnaj do Montrealu, a pak mě čekají turnaje v USA. Soustředím se na tenis a makám na tom, aby se o mne psalo zase v souvislosti s tenisem, ačkoliv plně chápu, že jsme byli veřejně známý pár,“ uzavřela Strýcová odpověď pro deník Sport.

Barbora Strýcová s nyní už ex-přítelem Davidem Krausem
Barbora Strýcová s nyní už ex-přítelem Davidem Krausem

Let's block ads! (Why?)

https://isport.blesk.cz/clanek/tenis/341110/strycova-priznala-rozchod-s-krausem-snazili-jsme-se-vztah-zachranit.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Strýcová přiznala rozchod s Krausem: Snažili jsme se vztah zachránit"

Post a Comment

Powered by Blogger.