Search

Kvůli těmto sedmi hráčům skončil Kozák: V baru měl být i Dúbravka!

Před dvěma dny odehráli Slováci zápas se Švédy v Lize národů už pod náhradním trenérem Štefanem Tarkovičem. Bývalý kouč Ján Kozák nechtěl narušovat koncepci týmu na toto utkání a tak o skandálu, po kterém rezignoval, promluvil až teď na tiskové konferenci. "Považoval jsem za nutné, aby všichni kolem slovenského fotbalu včetně fanoušků věděli o tom, co se stalo," začal Kozák.

Záznam z tiskové konference zde:

Slovenská média už v minulých dnech zjistila, že několik hráčů šlo po prohraném zápase s Českem do baru. To byl důvod rezignace Jána Kozáka. "Večer jsem se díval dvakrát na zápas s Českem a najednou zjišťuji, jak hráči přicházejí zvenčí. Strašně mě to bolelo, bylo to, jako kdyby mě někdo plivl nebo dal facku," uvedl Kozák a narážel tím na chování slovenských hráčů.


Atmosféra v týmu kvůli této aféře nebyla dobrá. "Trénink na druhý den byl o desáté, setkal jsem se před ním s Martinem Škrtelem a Markem Hamšíkem, oba byli překvapeni. Vyzkoušel jsem tedy, jestli jsou ti sedm chlapi a přiznají se. Provedl jsem zápas a řekl jsem před kabinou, že sedm hráčů bylo venku a je to problém. Podíval jsem se každému do očí. Dúbravka mi řekl, že má těžké období v Newcastlu a šel se odreagovat," uvedl Kozák s tím, že byl Dúbravka jedním z hříšníků.


Těch bylo celkem sedm. Vedle gólmana Dúbravky podle portálu Pluska.sk také brankář Michal Šulla, obránci Ľubomír Šatka, Norbert Gyömbér a Milan Škriniar a záložníci Stanislav Lobotka a Vladimír Weiss.


Některá jména na tiskovce Kozák potvrdil. "Weiss řekl, že neví, proč byl venku. Lobotka řekl, že ve Vigu měl nahuštěn program a po něm se šel odreagovat," řekl Kozák. "Hlavně tam byli čtyři hráči s vysokou kvalitou a jejichž slovenský fotbal potřebuje. Neumím si představit budoucnost bez Dúbravka, Škriniara, Lobotky, Vlada Weisse, takže jsem se rozhodl ukončit mé působení při reprezentaci," dodal Kozák.

Let's block ads! (Why?)

http://sport.tn.nova.cz/clanek/kvuli-temto-sedmi-hracum-skoncil-kozak-v-baru-mel-byt-i-dubravka.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Kvůli těmto sedmi hráčům skončil Kozák: V baru měl být i Dúbravka!"

Post a Comment

Powered by Blogger.