Search

Vánoční biatlonová přestřelka: Vítková se pustila do Koukalové - tn.cz

„Abych řekla pravdu, tak jsem to nečetla. Všechno jsem měla jen zprostředkovaně, ale pro mě to je opravdu velké zklamání,“ přiznala Vítková ve vánočním rozhovoru pro ČT Sport.


Právě do třicetileté Vítkové se Koukalová opřela nejvíce. „Čím víc se mi dařilo, tím to bylo horší. Jednou se mnou nechtěla být ani ve stejném autě,“ uvedla Koukalová ve své autobiografii "Jiná". „Na závodech mi udělala několik scén.“ Osočila svou zkušenější kolegyni.


Přesto její knihu do ruky Vítková nikdy nevzala. "Otázky kolem toho na mě lítaly ze všech stran. Nechci říct, že jsem se z toho zhroutila, ale nebylo to úplně příjemný. Raději jsem jela vypnout do skal,“ popsala Vítková, jak tlak okolí dokázala vydržet.


Když se o chvíli později rozhodla Koukalová ukončit svou biatlonovou kariéru, slzy pro ni v reprezentaci neronili. „Nejde říct, že by to pro mě byla úleva, ale způsob, jakým se rozloučila, to pro mě bylo hodně smutný,“ přiznala bronzová medailistka ze sprintu v Pchjongčchangu. „Gabči jsem si vážila jako sportovkyně. To, co předvedla, nikdo z nás nedokázal,“ smekla přes to vše před svou bývalou kolegyní.


Nemrzelo to pouze Vítkovou, ale také další členy týmu. „Nejvíc mě na Gabče zklamalo, že všechno vyšlo ven, aniž by si o tom s námi promluvila z očí do očí,“ uvedl ve vánočním rozhovoru Michal Krčmář.


Ten patří do té šťastnější skupinky, která se v knize Gabriely Koukalové vůbec neobjevila. „Vždycky jsme spolu měli výborný vztah,“ vysvětluje Krčmář. I tak mu nad některými pasážemi zůstává hlava stát. „Třeba, že se v biatlonovém prostředí trápila. To jsem za pět let, kdy jsme byli kolegové, nevnímal,“ nechápal stříbrný medailista z Koreje.


„Ale Gabča byla jiná. Nikdy neměla zájmy jako my. V tomhle chápu, že to pro ni mohlo být těžší,“ vysvětluje Krčmář, co mohlo nejúspěšnější biatlonistku české historie trápit a co ji mohlo vést k takovému negativnímu postoji.

Let's block ads! (Why?)

http://sport.tn.nova.cz/clanek/vanocni-biatlonova-prestrelka-vitkova-se-pustila-do-koukalove.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Vánoční biatlonová přestřelka: Vítková se pustila do Koukalové - tn.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.