Search

Sparta sáhla raději po Radakovičovi. Plzeň je nová etapa, těší se Brabec - iDNES.cz

Zpráva, která ve středu dopoledne vzbudila vášně: Jakub Brabec, odchovanec Sparty, míří do Plzně

„Sparta měla dvě přestupní období, kdy mě mohla získat, ale zřejmě mě nepotřebovala,“ hájil se Brabec.

A jeho agent Ondrej Chovanec na vlastním webu vysvětloval: „Kubovi nikdo nemůže mít nic za zlé. Sportovní vedení Sparty se v létě rozhodlo, že raději přivede Radakoviče, nyní má v obraně zase jiné varianty. Plzeňský trenér ho chtěl, ten sparťanský naopak.“

Brabec se na západě Čech potká s Pavlem Vrbou, jenž ho v březnu 2016 poprvé vytáhl do reprezentačního áčka. 

Co řekl Adolf Šádek, plzeňský generální manažer

„Kuba byl delší dobu venku a s čistým svědomím jde hrát do Plzně. Nemyslím si, že by mu to měl někdo znepříjemňovat, je teď jedním z nás a já věřím, že pro klub bude přínosem.“

„Plzeň je špičkový klub, který každý rok hraje o poháry i o titul a já se toho chci zúčastnit. Chci pomoct,“ řekl šestadvacetiletý obránce.

Přesto váš příchod veřejnost hodně překvapil.
Byla to akce kulový blesk. Přiletěl jsem z Turecka, kde se všechno vyřídilo k mému prospěchu, abych mohl hostovat v Plzni. Samozřejmě se to zrodilo i kvůli zranění Lukáše Hejdy, proto Plzeň sháněla stopera. S panem Šádkem jsme se domluvili snad za pět minut.

Co se pokazilo v Turecku? Na podzim jste tam odehrál sedmnáct zápasů v řadě, pak vás posadili na tribunu.
Přivedli deset nových hráčů, vyměnilo se vedení i trenéři a mně oznámili, ať si zkusím něco najít.

Plzeň byla jediná volba?
Řešili jsme ještě nějaké Rusko a Polsko, ale když se do toho vložila Plzeň, bylo to pro mě o dost jednodušší.

Co vaše sparťanská minulost?
O Spartě bych příliš mluvit nechtěl. V Plzni pro mě teď začne nová etapa.

Ale bude jistě pikantní, až za tři týdny v lize přijede s Plzní na Letnou.
Nejdřív se musím zapojit do tréninku a zkusit se připravit na pondělní zápas v Opavě. Co bude dál, uvidíme.

Let's block ads! (Why?)

https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jakub-brabec-rozhovor-sparta-plzen-agent-ondrej-chovanec.A190220_140834_fotbal_jic

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Sparta sáhla raději po Radakovičovi. Plzeň je nová etapa, těší se Brabec - iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.