Search

Moje zranění? Nic, co by mě mělo zastavit, tvrdí reprezentační posila z Washingtonu - Sport.cz

Profimedia.cz

Rozhodující sedmý zápas jste s Carolinou prohráli doma v prodloužení. Vyhnal jste už z hlavy rozčarování?

Už je to za námi a koukám dopředu. V play off rozhodují maličkosti. Neměli jsme štěstí. Byly tam šance, abychom prodloužení ukončili v náš prospěch. Petr Mrázek jim dobře zachytal. Takhle to někdy prostě dopadne...

Brzké vyřazení hodně bolí, vám se ale v základní části dařilo. Navíc jste odehrál všech 82 zápasů a průměrně strávil na ledě v zápasech zhruba čtrnáct minut.

Od trenéra jsem cítil hodně důvěry. Hrál jsem víc než první sezonu a s vytížením jsem spokojený. Samozřejmě 82 utkání je hukot. Když hrajete každý zápas, je strašně důležité být připravený a starat se dobře o tělo. Pak se to dá zvládat.

Střelec dvou gólů Caroliny Hurricanes Warren Foegele (13) v souboji s českým útočníkem Washingtonu Jakubem Vránou (13).

Gerry Broome, ČTK/AP

Vedle 24 gólů jste nastřádal i 23 asistencí. V základní části jste si vytvořil bodový rekord, přitom se říká, že druhá celá sezona v NHL bývá těžší než první.

Nevím... Jsem rád, že dostávám důvěru od trenéra a chci ji týmu vrátit. První sezona dopadla výborně, do druhé jsme šli s velkým sebevědomím a chtěli navázat na tu minulou. V play off ale přišlo zklamání. Bohužel stalo se, už se to nedá vrátit zpátky. Přede mnou je teď další motivace.

Máte pochopitelně na mysli start na světovém šampionátu. Seniorskou reprezentaci, v níž budete debutovat, jste posílil, i když nemáte s Capitals uzavřený kontrakt na příští sezonu.

Hned po sezoně jsem měl mítinky s vedením Capitals. Tím, že nemám podepsanou smlouvu, jsem si musel poslechnout, co si o tom oni myslí. Já jim řekl, že bych sem rád přijel. Probrali jsme to a dopadlo to prostě takhle. (úsměv) Ve Washingtonu bych chtěl ale zůstat. Máme tam výbornou partu, je to skvělá organizace. Jsem tam moc spokojený.

Jakub Vrána je pro národní tým velkou posilou

Profimedia.cz

Šuškalo se, že máte lehčí zdravotní problém. Jak to s vámi momentálně vypadá?

Menší zranění z play off mám, ale nejde o nic, co by mě mělo zastavit. Zatím se s tím dá hrát, budeme na tom s doktory dál pracovat, abych se dostal do co nejlepší kondice.

Chtěl byste si zahrát už na turnaji v Brně? V neděli by vás čekal prestižní duel proti Rusku s klubovými spoluhráči Alexandrem Ovečkinem a spol.?

Samozřejmě motivace hrát proti Rusům by byla, ale potřebuju potrénovat a dostat se do kondice. Zatím jsme se rozhodli takhle.

Spojíte se s Ovečkinem?

Jsme parťáci, ale tady jsme jako soupeři. Vidím to spíš až po mistrovství, nebo po skončení sezony.

Kdy jste přiletěl do Česka?

Ve středu a ve čtvrtek byl poprvé v hale. Pocity jsou zatím výborné, kluci v kabině jsou skvělí. Všichni mě přijali pozitivně, jsem spokojený a moc rád, že jsem tady.

Ani hráči z NHL nemají MS jisté. Jak vidíte svoje šance zahrát si v Bratislavě?

Jsem tu první den, s nikým jsem pořádně nemluvil. Chci se připravit, potrénovat. Pak uvidíme, co bude. Konkurence je tu veliká. Soupiska vypadá takhle. Nevím, co k tomu říct. Byla možnost reprezentovat, dostal jsem pozvání a neváhal. Budu se snažit podat co nejlepší výkony. A pokud jde o větší led, s tím potíže nemám.

Let's block ads! (Why?)

https://www.sport.cz/hokej/euro-hockey-tour/clanek/1099890-moje-zraneni-nic-co-by-me-melo-zastavit-tvrdi-reprezentacni-posila-z-washingtonu.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Moje zranění? Nic, co by mě mělo zastavit, tvrdí reprezentační posila z Washingtonu - Sport.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.