Search

Pastrňák poprvé vedle Jágra. Moc jsem si to užil! Co řekl o tažení Kladna? - Sport.cz

Sport.cz

Uvědomil jste si, že jste vůbec poprvé usedl v jedné kabině s Jágrem?

Ano. A jsem za to moc rád. Jarda je hrající legenda, moc jsem si to užil.

Mrzí vás, že už zřejmě spolu nikdy nenastoupíte v žádném soutěžním duelu?

Mrzí. Nedá se ale nic dělat. Hokejový život je prostě takový. Jsem o něco mladší, a tak nám to nikdy nevyšlo. Jsem moc rád, že se to povedlo aspoň tady ve Znojmě.

Hvězdné hokejové trio Jágr, Pastrňák, Voráček na exhibici ve Znojmě

Sport.cz

Sledoval jste na jaře, jak pomohl vytáhnout Kladno zpátky do extraligy?

To ne. Pro mě skončilo play off první ligy v momentě, když vypadl Havířov, odkud pocházím. (smích).

Jak se vám zamlouvala akce ve Znojmě?

Moc. Mohli jsme se projet po ledě a potkal jsem se s řadou kluků, které jinak zase tak často nevidím. A samozřejmě to bylo utkání hlavně pro lidi. Věřím, že se bavili.

Ochutnáte večer po zápase kvalitní jihomoravské víno?

Asi neodolám a skleničku si dám.

Jaromír Jágr byl rád za vedro ve Znojmě. Alespoň při exhibici zhubl

Sport.cz

V jaké fázi přípravy na novou sezonu momentálně jste?

Začal jsem začátkem týdne. Trénuju od pondělí do pátku, o víkendech se chystám odpočívat. Před znojemskou exhibicí jsem už byl dvakrát na ledě.

Jak se vyrovnáváte se současnými enormními vedry?

Někdy se jim snažím vyhnout a jdu trénovat třeba už v šest ráno. Nijak zvlášť mě ale neomezují. Zpotím se ještě víc než obvykle, a mám z toho pak dobrý pocit.

Hvězdy přistřihly Orlům křídla. Zahrál jsem si s Jágrem, jásal kapitán reprezentace

Přebolelo vás už zklamání z finálového nezdaru v uplynulém ročníku Stanley Cupu proti St. Louis?

Určitě ne. To bude bolet ještě hodně dlouho. Nevím, co k tomu dodat. Další otázku.

Jaké máte plány na zbytek léta?

Příští týden odletíme s rodinou na týden do Španělska. Rozhodně tam ale nebudu jen lenošit. Konec prázdnin si pak užiju doma v Čechách.

A kdy odcestujete do Ameriky?

Začátkem září. Zhruba v době od prvního do pátého.

Let's block ads! (Why?)

https://www.sport.cz/hokej/ostatni/clanek/1127716-pastrnak-poprve-vedle-jagra-moc-jsem-si-to-uzil-co-rekl-o-tazeni-kladna.html

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Pastrňák poprvé vedle Jágra. Moc jsem si to užil! Co řekl o tažení Kladna? - Sport.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.