Search

Kluku, z tebe mě klepne, slýchá Kolář. Ale i gólman se pravidelně nervuje - Sport iDNES.cz

Může to být ještě lepší? „Plním si sny,“ přikývne 25letý Ondřej Kolář, který ve středu večer zkusí v zápase naděje vychytat Inter Milán. „Před těmi třemi lety mě kdekdo odepsal. Měl jsem štěstí, že přišel trenér Trpišovský se svými asistenty. Řvali na mě, vybičovali mě. Teď už se smějeme, když mi říkají, co si o mně mysleli.“

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiXWh0dHBzOi8vd3d3LmlkbmVzLmN6L2ZvdGJhbC9wb2hhcnkvc2xhdmlhLW9uZHJlai1rb2xhci1yb3pob3Zvci5BMTkxMTI2XzExMDUzMV9mb3RfcG9oYXJ5X3BhctIBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Kluku, z tebe mě klepne, slýchá Kolář. Ale i gólman se pravidelně nervuje - Sport iDNES.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.