Search

Klopp prodloužil kontrakt s Liverpoolem do roku 2024 - EuroFotbal.cz

Podle čeho rozhodneš, jestli je lepší Pep nebo Klopp?

Mi přijde hrozně retardovaná ta logika, že "jeden má top prostředky a má top výsledky" a druhej "nemá top prostředky, ale má i tak top výsledky", a tak automaticky je nejlepší ten druhej.

Mi přijde, jak kdyby lidi rezignovali na hodnocení dle toho, co se děje na hřišti, jak s těma hráčema pracují, jak vypadají výkony, jak ten tým posune, jakou tomu dá tvář. Fakt se lidi omezí na sčítání čísel za přestupy a dání do kontextu bodů v tabulce. Přitom pak vůbec nezohlední element samotnýho fotbalu a toho, co ten tým hraje, jsou z nich jen statistici, co se ani nepodívají na hřiště.

Já se fakt jen ptám, protože pro mě jsou ti dva nejlepší HC na světě a netuším, kdo z nich je lepší, mluvit o "s přehledem" mi přijde bizarní. Těžko se to srovnává i proto, že fakt pracují s odlišným rozpočtem. Ale co když kdyby Pep takový prachy neměl, držel jeden tým dlouho pohromadě a vytvořil si tak stabilní kolektiv, sehranej tým, tak by měl výsledky úplně stejně fenomenální, jako má v situaci, kdy ten tým hodně rotuje nákupama? Člověk to neví, proto bych hodnotil to, že pod Pepem každej hráč hraje líp než jak hrál u ostatních manažerů, že vytvořil týmy, co byly pro soupeře naprosto nebránitelný atp. Je přirozený, že využívá nejlepší pracovní nabídky, co dostane a tak má prachy k dispozici. Já taky nepůjdu dělat do nekvalitní firmy, abych dokázal, že jsem dobrej, protože moji kvalitu dokazuje to, že mě chce ta nejlepší firma.

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiXWh0dHBzOi8vd3d3LmV1cm9mb3RiYWwuY3ovY2xhbmt5L2tsb3BwLXByb2Rsb3V6aWwta29udHJha3Qtcy1saXZlcnBvb2xlbS1kby1yb2t1LTIwMjQtNDUzMjkxL9IBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Klopp prodloužil kontrakt s Liverpoolem do roku 2024 - EuroFotbal.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.